Klantenservice

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na aangeboden verzending onzerzijds zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het orderbedrag exclusief verzendkosten en “mollie”kosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Voor deze kosten per pakket: raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de mij geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met mij opnemen via [email protected]. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en onbeschadigd retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour heel goed verpakt is, desnoods verzekerd versturen.

Product ruilen?

Wilt U het product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Ik doe zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 9.00 uur worden gedaan, probeer ik dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het mij echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Bij extra lange vertraging (langer dan 5 werkdagen) zal ik u dit melden, mits ik uw emailadres heb.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten staan op de productpagina.

Levering verloopt via de postbode,  pakketbezorgers of via eigen bezorging. Via de postbode gaan bestellingen, welke door de brievenbus kunnen. Via pakketbezorgers gaan bestellingen, welke goed en veilig verpakt kunnen worden. Via eigen bezorging  gaan bestellingen, zoals meubelen, aangezien we deze graag onbeschadigd afleveren. Bezorging van onze grote meubelen is door heel Nederland. Ik maak een afspraak met u, wanneer u de meubelen wenst te ontvangen.

Dus over het algemeen zullen grote bestellingen (zoals meubelen) bij u plaatsvinden volgens afspraak op nader overeengekomen genoemde datum.