Betalen

 

Informatie over uw betaling
Bij Antje Anders Wonen hanteren wij meerdere betaalmethodes en ondersteunen wij diverse banken.

Betalen
Na het invullen van de besteldetails volgen de laatste twee stappen van het bestel- en betaalproces:

Betalen
Selecteer de gewenste betaalmethode.
Online betalen met iDeal, PayPal, dan doet u dit veilig binnen de door u bekende een beveiligde betaalomgeving. Houd voor deze betaalmethodes uw bankpas of credit card bij de hand. Er is ook een mogelijkheid om uw bestelling af te halen (op afspraak), contante betaling of pinbetaling. Bij eventuele verzendkosten op uw bestelling krijgt u deze terug of worden de verzendkosten in mindering gebracht.

Betaalbevestiging
Na het doorlopen van het betaalproces wordt u teruggestuurd naar de webshop en verschijnt er een bevestiging van uw aankoop. Deze bevestiging ontvangt u tevens op het door u opgegeven e-mailadres. Mocht er iets in het betaalproces mis zijn gegaan, dan wordt dit ook in deze stap aangegeven.

Meest gestelde vragen.

1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel betalen: via iDEAL,  via PayPal.

2. Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.  U rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

3.Wat is Paypal?
PayPal zorgt ervoor dat u makkelijk, veilig en snel kunt betalen als u online koopt en verkoopt. Zo kunt u met een goed gevoel online shoppen.

4. Wat is proforma factuur?
U ontvangt bij Uw bestelling een Proforma Factuur. Dit is een voorlopige factuur met alle informatie er op
die u nodig heeft. Wanneer u deze betaald heeft, zullen wij de bestelling zo snel mogelijk verzenden.
U ontvang met de bestelling de orginele factuur.

5. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.

6. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

7. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem contact op met Antje 06 – 50 291 204.